چگونه با مسائل ثبتی آشنا شویم

ساخت وبلاگ
 
در صورت نامزد شدن برای ثبت برند ، نیازی نیست که یک وکیل مجاز  با شما صحبت کند ، با این حال ما به طور واضح از شما می خواهیم که فردی را که دارای تخصص خاصی در قانون علائم تجاری است ، به شما معرفی کنید تا شما را از طریق برنامه راهنمایی کند. روش.
وکلا از راه دور و غیر وکلا مجاز نیستند که مدیحتی قانونی داشته باشند ، به شما کمک کنند تا یک ساختار را بچرخانید ، گزارش هایی را برای شما امضا کنید ، یا در هر صورت در مورد درخواست خود اقدام کنید.
ثبت نام از کسی که نمی تواند با شما در اداره ثبت صحبت کند می تواند حسابرسی درخواست شما را به تعویق بیندازد و مشروعیت هرگونه ثبت نام بعدی را به خطر اندازد.
قبل از ثبت نام تجاری شما ، درخواست شما باید پیش شرطهای قانونی زیادی داشته باشد
آیا علامت تجاری شما از نظر دولتی قابل ثبت است؟ آیا می توانید کالا یا اداره های خود را به درستی تشخیص دهید؟ آیا می توانید بهترین دلیل مستندسازی ممکن برای درخواست خود را تشخیص دهید؟ در صورتی که نمی دانید چگونه به این سوالات و سوالات مختلف پاسخ دهید ، از این صفحه در سایت استفاده کنید تا فاصله استراتژیک از دست اندازهایی که برای شما هزینه زمان ، پول و به طرز قابل قبول حقوق قانونی خود را حفظ می کنند ، بررسی کنید.
برنامه آموزشی جدید TEAS باعث می شود تا مراحل اصلی را قبل از مستند سازی ساختار برنامه آنلاین خود ، طی کنید.
روند ثبت نام علائم تجاری یک روند قانونی است که انتظار دارد شما در زمان دقیق قطع (با توجه به زمان شرقی) عمل کنید. به برنامه علامت تجاری و دوره های پس از ثبت نام از رویدادها مراجعه کنید.
داده هایی که ارسال می کنید به یک پرونده ضبط شده تبدیل می شوند و برای همیشه در بانکهای اطلاعاتی اداره ثبت، فهرستهای وب اینترنتی و پایگاههای دادههای مختلف قابل دسترسی خواهند بود. این شامل نام ، شماره تلفن ، آدرس ایمیل و آدرس جاده شما می باشد. برای اطلاعات بیشتر ، به سؤالات متداول درباره اطلاعات شخصی در ثبت علائم تجاری مراجعه کنید.
واقعیت های اساسی در مورد علائم تجاری: آنچه که هر سرمایه گذاری خصوصی باید در حال حاضر ، نه بعداً بداند
این مقدمه تقلید ، روزنامه نگاران از آرایش ویدیوی سبک ارتباطات خبری اداره ثبت، شبکه اطلاع رسانی مارک تجاری  را برجسته می کند. در حالی که این ترتیب برای اهداف آموزنده سازماندهی شده است ، داده های داده شده اصیل هستند.
این ویدئو یک ضرورت مطلق برای هر کسی است که علاقه مند به شروع یک تجارت برای فروش یک کالا یا ارائه کمک باشد. این ویژگی قابل توجهی از علائم تجاری در آن روال را شامل می شود ، از جمله گفتگو در مورد چگونگی علائم تجاری ، مجوزها ، کپی رایت ، نام منطقه و ثبت نام نام مشاغل همه در تضاد است. این قانون در مورد بهترین روش برای انتخاب صحیح تصویری قوانینی را ارائه می دهد - یکی از موارد ثبت شده و قابل محافظت از نظر قانونی. علاوه بر این ، مزایای ثبت نام دولت را روشن می کند و دارایی هایی با ارزش پایین و کم ارزش را ارائه می دهد که می توانند به شما در مارک تجاری کمک کنند. قبل از اتمام فیلم ، می فهمید که چرا داشتن یک مارک تجاری از استراتژی قابل فروش خود برای رونق شما اساسی است.
توجه: زمان اجراي اين فيلم تقريباً 42 دقيقه است ، بنابراين خواهش مي كنم زمان مرور كافي را داشته باشيد. به شرطی که فرصتی برای تماشای یکباره ندارید ، ممکن است مایل باشید نظمهای اصلی درباره آرایشهای دارای علائم تجاری را تماشا کنید ، که دادههای مشابهی را با استفاده از درک آسان تصویری در بخش های ویدیوی کوتاه تر در بر می گیرد. سپس مجدداً ، در صورتی که می خواهید داده ها را جستجو کنید (به جای تماشای یک فیلم) ، می توانید کتابچه حقایق اصلی درباره علائم تجاری را که شامل یک ماده مشابه است ، بارگیری کنید.
در صورت مشاهده این ویدیو ، در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد تعیین مناسب اثر چاپی (موردی که هم از نظر ثبت نام دولتی و هم از نظر قانونی قابل محافظت باشد) یا مزایای ثبت نام در امور اداری ، اگر از ارسال نامه دریغ نکنید ، ایده آل خواهد بود.  دفتر ممکن است به سوالات عمومی رسیدگی کند ، اما ممکن است راهنمایی صریح و قانونی را ارائه ندهد. برای راهنمایی مشروط ، اگر خیلی مشکلی پیش نیاید ، به یک وکیل خصوصی که تجربه عملی در نوآوری دارای مجوز را دارد ، مراجعه کنید.
قبل از ثبت درخواست خود ، حتماً به تماشای شبکه اطلاع رسانی مارک تجاری، چیدمان ویدیویی به سبک ارتباطات خبری اداره ثبل که نکات مهم و نکات اساسی ضبط برنامه را پخش می کند.
چگونه با مسائل ثبتی آشنا شویم...
ما را در سایت چگونه با مسائل ثبتی آشنا شویم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : havashi sabtecompany بازدید : 219 تاريخ : ساعت:

ثبت اختراع

معنی توسعه

توسعه نتیجه تلاش علمی و شکسته شدن دانشمندان از خالق است که به عنوان یک کالای مدرن یا رویه مکانیکی تقویت می شود و نوآوری در اینجا قابل مقایسه با کلمه (INVENTION) است. در هر صورت ، مجوزها طبق قوانین ملل مختلف تضمین می شوند كه این مجوزها طبق مقررات گمرکی خارج از کشور در موعد مستند شده و طبق شرایط استفاده از آن حق ثبت اختراع توسط نیروی مجهز (دفتر ثبت اختراع) و در این اختراع است. آنچه ممکن است با یک کلمه (PATENT) مقایسه شود.

پس از ثبت و ثبت اختراع به صاحب و مبتکر ، حق ثبت اختراع از طریق قانون به دو روش مختلف تضمین می شود.

1-کمک مثبت بدان معنی است که دارنده این گزینه را دارد که از ابتکاری و فشار ذهنی خود استفاده کند.

2. تضمین منفی از دیگران انتظار دارد که این حقوق را از طریق نوآوری محافظت شده در نظر بگیرند و از تجاوز بدون مجوز از صاحب مالکیت خودداری کنند. طراح از این طریق حق انتخابی برای ایجاد ، تجارت ، واردات ، کالاهای موجود برای خرید ، فروش و استفاده از کالای مورد نظر خود را دارد و محصولات از طریق رویه مستقیم دریافت می کنند.

مدت مشروعیت سهام

مشروعیت ثبت اختراع پس از گذشت 20 سال از تاریخ ثبت سند ثبت اختراع به پایان می رسد. در هر صورت ، حمایت از حق ثبت اختراع در چنین 20 سالی به نصب بخش های سالانه بستگی دارد.

نوآوری های ثبت نشده (موارد خاص توسعه)

طبق ماده 4 قانون ، آینده بعدی از میزان امنیت حق ثبت اختراع منع می شود

الف) افشاگری ها ، گمانه زنی های منطقی ، استراتژی های عددی و شاهکارها

ب) برنامه ها و قوانین مربوط به تمرین های نقشه برداری و سایر تمرینات عاطفی و اجتماعی

ج) روشهاي تعيين و درمان بيماري هاي انسان و موجودات در اين متن مواردي را كه با معناي نوآوري بكار رفته در آن تكنيك ها منطبق است ، از بين نمي برد.

دارایی های ارثی و مواد آرایشی وراثتی مواد تشکیل دهنده آنها درست به عنوان روشهای طبیعی ایجاد آنها

ه) همانطور که اخیراً در بیان تجربیات انسانی و آثار هنری پیش بینی شده است

کار و صنعت قبلی ، هر آنچه که در هر قطعه از جهان با تولید کامپوزیت یا خوراکی ، با استفاده مناسب و یا با روشهای دیگر رعایت شده باشد ، قبل از درخواست یا در مواردی از نیاز ناشی از درخواست اختراع ثبت شده است. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض نوآوری در مدت نیمی از سال قبل از تاریخ استفاده یا در صورت مناسب ، قبل از تاریخ استفاده یا در صورت مناسب ، قبل از تاریخ ایجاد مسدود نخواهد شد.

چگونه با مسائل ثبتی آشنا شویم...
ما را در سایت چگونه با مسائل ثبتی آشنا شویم دنبال می کنید

برچسب : ثبت اختراع, نویسنده : havashi sabtecompany بازدید : 220 تاريخ : ساعت:

آیا می توانیم خودمان نام تجاری را ثبت کنیم؟

طبق ماده 1 قانون علائم تجاری و اختراع از تاریخ 1 ژوئیه 2011 ، یک علامت تجاری بدون توجه به اینکه شغل آن ، تصویر ، شکل ، نامه ، اکسپرس ، مهر و موم ، بسته بندی و غیره باشد ، برای هر کالای مکانیکی ارزیابی می کند و تصدیق. ، تجاری یا بزرگوار.

علامت تجاری یک نام یا تصویر غیرقابل توصیف است (برای مثال ، یک آرم ، مارک ، مارک تجاری یا موضوع) برای شناخت محصولات یا ادارات از یک بازرگان یا جمع فروشندگان که برای تشخیص کالا از مدعیان استفاده می شود. شدت برند برای شناخت موفقیت آمیز می تواند مزایایی را به همراه آورد ، به عنوان مثال ، افزایش هدف خرید ، هزینه های پایین تر ، معاملات گسترده ، نیاز به هزینه و قابلیت اطمینان و وفاداری مصرف کننده در اقلام و ادارات.

به این ترتیب ، بیمه مشروعیت برند یکی از مهمترین اقدامات در جهت ایجاد یک برند محکم است. سازمان هایی با علائم تجاری و علائم تجاری ثبت شده برای همه اهداف و مقاصد محافظت شده در مقابل ترتیبات مدعیان است. تأیید برند تضمین می کند که مشتریان می توانند مواردی را از یکدیگر تشخیص دهند و از سازمانها خواسته می شود تا از ماهیت موارد سفته بازان خود را حفظ یا بهبود بخشند. سپس مجدداً ثبت نام یک برند مزایا و تأثیرات بی شماری را به همراه می آورد ، از جمله استفاده انتخابی از علامت تجاری ، به موجب آن سهام کالاهای قابل مقایسه توسط افراد خارجی تحت علائم تجاری که به طور ناامید کننده یا گول زننده هستند. مانند علائم تجاری مختلف ممنوع است. همانطور که در ماده 2 قانون علائم تجاری و ثبت اختراعات آمده است: این پایه عبارت است از "حق استفاده محدود از صرافی که برای شخصی که علامت شما محافظت می شود شناخته شده است."

در حال حاضر ، با توجه به اهمیت ثبت نام برند ، سؤال اصلی در آن مرحله پدید می آید ، چگونه می توان یک برند را راه اندازی کرد؟ آیا این درست است که ما خودمان آماده ثبت نام این برند هستیم؟ در پاسخ به این سؤال ، می توان گفت كه تا یك مورد یا دولت از دیدگاه خاصی برخوردار نیست ، بسیار خوب است كه به طور مؤثر نشان داده شده و منطقی باشد. برای انجام این کار ، باید کلیه مستندات قانونی لازم را ارائه دهید. تمام تکنیک های قانونی قانونی را تمام کنید و موافقت کنید.

این روزها با ساخت یک چارچوب وب دیگر ، همه می توانند در پی بررسی بایگانی و انجام وب از طریق وب http://iripo.ssaa.ir ، تصویر خود را ثبت کنند. این چارچوب برای ثبت نام در علائم تجاری پیشنهاد شده است شکایات مشخص شده با اطلاعیه نیز از طریق یک چارچوب مشابه ، ثبت نام طیف گسترده ای از درخواست ها (رفع نقص ، نصب اقساط هزینه ها ، افزودنیها ، حرکتها و موارد دیگر) قابل تصور است.

بررسی درخواست کاملاً به نیاز به زمان ثبت نام آنها بستگی دارد و نزدیکی نامزدهای در نظر گرفته شده در دفتر هیچ تاثیری در رویه نخواهد داشت. به ترتیبات این قانون نگاه می کند و در صورتی که معتقد باشد اثبات قابل ثبت بودن است ، رضایت برای توزیع آگهی قابل توجه را صادر می کند و در صورت اثبات وجود در محل اسکان یا تغییر ماده ناقص ، اعلان عدم نقص را می فرستد. توضیح؛ در صورت وجود پیش شرط های مشروط در عنوان یا تصویر اثر یا پس از ممیزی ، ممکن است اطلاعیه ای برای امتناع از آن داده شود یا همزمان اثری از کالاهایی که به آنها ارجاع می شود ، به تازگی تحت عنوان شخص دیگری ثبت شده است. ممکن است موارد دیگری اتفاق بیفتد که بخشی از محصولات یا ادارات ثبت نام نکنند ، در این صورت اعلامیه امتناع بخشی از موارد ذکر شده در ارائه را ارسال می کند.

گزارش های مورد نیاز برای ثبت نام یک علامت تجاری شامل موارد زیر است:

یک فرد واقعی:

1) کپی احراز هویت هنگام تولد

2) کارت ملی

3) کپی کارت ویزیت (هر زمان که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

4) کپی مجوز حرکت (مجوز بنیانگذاری ، پروانه کار ، مجوز تولید ، مجوز فعالیت یا کارت ویزیت یا هرگونه اظهار عمل از طرف دستگاههای اداری و قانونگذاری دولت)

فرد مشروع:

1) کپی احراز هویت هنگام تولد

2) کپی کارت ملی

3) کپی جزوه تنظیم شده و جدیدترین تغییرات سازمان (آخرین تغییرات سازمان نباید از دو سال فراتر رود)

4) کپی مجوز حرکت (مجوز بنیانگذاری ، پروانه کار ، مجوز ساخت ، مجوز فعالیت یا کارت ویزیت یا هرگونه اظهارنامه از طرف نهادهای اداری و قانونگذاری دولت)

5) کارت ویزیت (هر زمان که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

توجه: اگر تصویر یا اثری که از آن استفاده می کنید حاوی کلمه یا مجموعه نامه های لاتین نباشد ، لازم نیست کارت ویزیت بدهید.

چگونه با مسائل ثبتی آشنا شویم...
ما را در سایت چگونه با مسائل ثبتی آشنا شویم دنبال می کنید

برچسب : آیا می توانیم خودمان نام تجاری را ثبت کنیم؟, نویسنده : havashi sabtecompany بازدید : 218 تاريخ : ساعت: